Tjooohooo!

Ja jag är inte bra på att uppdatera här inne, jag vet. Håller mest på med den andra bloggen men det ska bli ändring. Hädanefter ska även denna blogg få sig lite piff nu å då.

Roffe är iaf friröntgad. Och den här matten blev så glad att det trillade en lite tår!! Först nu inser jag hur otroligt nervös jag varit för detta besked... men nu kan vi pusta ut!

Han är verkligen världens finaste Roffe!!!

Stor å fin har han blivit. Fina muskler håller han på att bygga. Tjock, fin å glansig päls och ett psyke som få bara drömmer om. Ja jag kan inte nog beskriva den kärlek som jag känner till denna 4 benta varelse.. Han är där jag är....

Går jag , så går han... stannar jag.... så stannar han...

Han är lugn, galen, snäll, harmonisk, vaktig, stabil, vacker, ja han är allt!!!


Kommentarer
Postat av: Sara å Tiny

Ja tänk våran lilla "apa" är precis likadan i sitt sätt att vara. Vad kul att Roffe också blev friröntgad. Han är himmla fin iallafall.

Kramar från syrran Tiny

2009-01-23 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0