Träningssugen!

Åh, snacka om att jag är sugen på att gå valpkurs!! Och allmänlydnad med Azlan. Skulle vara så nyttigt att börja åka med honom till klubben nån dag i veckan, iofs är det ju bara att pallra sig dit!

Jag känner bara att jag behöver "en spark i rumpan" när det gäller hans träning, vad ska jag börja med egentligen???? Kanske dax att damma av lurslitteraturen och helt enkelt börja repetera!!

Japp! så fick det bli!

Har iaf tränat lite med Roffe idag! Idag har vi bl.a tränat tandvisning och "hålla tassen" ( - han gillar inte kloklippning nå vidare värst... fast vem gör det?) Lite stå och sånt! Han tycker det är sååå kul, sen fick han lunch, GLUFS!!! så var den slut! Nu är han här ute och spankulerar på snödrivorna o tuggar på grankvistar!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Vera

Enkelt! Vi bokar upp några träningstider... Kramen!

2008-03-11 @ 18:35:41
URL: http://ninjathegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0