Nya Övningar

Har haft besök av Diva med Husse & Matte. Azlan o Diva fick busa av sig. Roffe får vänta lite med att bekanta sig med andra hundar tills han fyllt den "mogna" åldern 12 veckor.

Fick ett häfte med lite beskrivningar på övningar, kontaktövningar o lite annat. Väldigt basic men ska bli jättekul å sätta igång. Hade tänkt börja redan ikväll men Roffe är så trött att han bara sover. Så jag låter honom sova och planerar inför morgondagen ist. Kommer att köra dem på båda hundarna.

Har försökt få igång min systemkamera men jag måste se mig besegrad. Jag fixar det inte, måste lämna in dem. Urk, får nöja mej med den lilla i pocketformat.

Nu väntar sängen!

(Vera: kisse har redan fått ett nytt hem. A ville tydligen ha honom. - VARSÅGOD! säger jag :-)



Så kul att äntligen, efter alla dessa år, fått en träningskompis igen!!!
Ser fram emot det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0