Vännäs Internationella utställning

Hej svejs, länge sen jag uppdaterade här...

Har ju haft lite jobbigt här ett tag med mina SD. Måste ta det lite lugnare så inte bebisen får för sig att titta ut tidigare än beräknat.

Har hunnit vara på utställning. Uppfödaren Jenny ställde Roffe o gjorde som vanligt ett kanonjobb!!

tack så jättemycket Jenny!!!

Roffe fick ett Första pris och en röd fin rosett, men gick inte vidare å fick alltså inget HP.
Synd tycker jag såklart!! .... men sånt är livet. Det är lite farligt när man lägger ribban högt redan på första utställningen med ett BIS 2. Allt annat blir man nästan besviken över. Haha, det är ju inte klokt egentligen, men jag tror man funkar lite så... Fast jag är fortfarande mäkta stolt över Roffes bravader i Övik.... min grabb. Sen är han ju världens underbaraste... å jag som sa att han inte skulle få ligga i soffan.... gissa vem som legat med sitt huvud i mitt knä ikväll...???




Kritik:

"Nice head, good eye, clean head, puppybite, good shoulders. Moved well."

Domare: Tegwyn Jones, Storbritannien



Kommentarer
Postat av: Maria, Boaz, Lexxus & Dhemi

Vad synd att brorsan inte fick ett HP, det var han säkerligen värd. Han är ju såå fin! Domaren måste missat det...:S

Lycka på nästa utställning. Syrran Dhemi är på G att börja löpa.

2008-06-17 @ 17:12:42
URL: http://www.boazbaron.com
Postat av: Nelly & Erika

Grattis till det fina utställningsresultatet!!! Förstår att ribban ligger högt efter Ö-vik ;)

Ha det gott och trevlig midsommar :D

Kram kram

2008-06-17 @ 23:14:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0