Softar dag

Idag har jag inte hunnit vara med Roffe så mycket. Chrille har fått sköta om honom idag, eftersom jag haft ärenden in till stan. Så jag kom inte hem förrän kl 18.30 nu ikväll o formligen stupade isäng. Sen sov jag till kl. 22 ungefär, klev upp o borstade tänderna, gosade lite med Roffe. Han envisades med att jaga mina fötter, men eftersom mina fötter är mina fötter så insåg han snart att det kanske är roligare att leka med sina egna leksaker. Fast vi har gosat rätt mycket. Han har suttit i min famn, måste ju passa på o njuta medan de är så små. Han är så otroligt söt o fin och charmig. Och sakta men säkert så lär jag känna hans "jag" mer och mer.

Tänk att man kan känna sån villkorslös kärlek till sina hundar.

Har som vanligt övat lite på kontakt övningarna o nu börjar han verkligen hajja vad det är frågan om. Vad matte vill alltså. Och kommer som ett skott när man ropar, ja oftast iaf.

Sov nere på soffan inatt, för att ha lite koll på Roffe o det är lättare att gå ut med honom om man slipper gå upp o ner för trappen hela tiden. Den knarrar så risken finns ju att LilleGrabba (Isaac) vaknar. Och det vill vi inte.
Roffe sov iaf nedanför mig hela natten.


Svärföräldrarna va här idag, första besökarna sen Roffe flyttade hem till oss för 3 dgr sen. De tyckte att Roffe var ett superduper namn!! Och naturligtvis att han är världens sötaste.

Ja, hade väl inte så mycket att blogga om idag! mest svammel från min sida.
Roffe ligger här nedanför mig och sover, han sover oftast på golvet. Inte på bädden. Däremot brukar mina crocs ligga i hans bädd o även Isaacs gosedjur Pandan. Hm.... undrar om de fick hjälp att ta sig dit eller????

Hihi, kollade just till honom, han ligger på rygg med öronen åt alla håll o benen rakt upp :-) SÖTNÖT!!

Nä, sängen väntar!
Inga nya bilder idag, kanske i morrn!

Över å ut

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men gud vilken söt liten kille, valptiden är allt bra underbar (fast lite jobbig också måste erkännas...*s*)

2008-01-08 @ 11:31:36
URL: http://blogg.passagen.se/gitsie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0