Hmm



Tänkte lägga upp lite bilder men blogg.se vill inte vara med på det. Oftast vill den inte det så här sent på kvällen, och det är oftast då jag har tid å sitta.

Så inga bilder nu iaf.

Inte hänt så mycket idag. Grabbarna har varit ute rätt så mycket idag. Och lille Roffe kissar lika mycket ute som inne haha jag har nog inte lärt mig synka honom så bra. Men han är mest intresserd av att käka snö när han är ute, om han inte jagar minsta katten förstås. (nu får kisse smaka på sin egen medicin hehe, de har blivit värsta goa kompisarna som brottas på köksgolvet och har sig)

Kört lite kontaktövningar idag oxå. Samma samma!

Roffe är en riktig krutburk! Full räser hela tiden och sen sova gärnet, typ powernap! Det är liksom på eller av som gäller. Jag brukar få sätta mig ner hos honom o lägga honom på rygg o stryka på magen försiktigt för att få honom å varva ner. Då tittar han så konstigt på mig, typ "eeh varför håller du fast mig??"

Han är bedårande söt iaf. 

Azlan har varit väldigt snäll, även om han de senaste dagarna mest gått och muttrat på honom. Morrat om Roffe lagt sig för nära honom, eller om Roffe tar hans ben... eller om han gör nåt annat som irriterar honom. Det är som om han verkligen förklarat för honom vad som gäller här i huset.

Men så idag, la sig Azlan för första gången ner på rygg när Roffe ville busa, som för att visa att han oxå kunde vara lekfarbror och lixom gick ner på Roffes nivå. Roligt å se.

Nu har jag annat å göra.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0