12 veckor

Roffe är idag 12 veckor gammal och väger 10,1 kg. Han har ökat ungefär 1 kg i veckan sen vi hämtade honom.

Det är full fart på killen och ibland blir man nästan lite orolig.
Han och katten Nisse röjer gärnet här hemma.

För en stund sedan såg jag Roffe o Nisse uppe på sängen, och när Nisse gjorde en "burnout" och slängde sig ner från sängen så tog Roffe ett JÄTTESKUTT!!! ner från sängen.

Snacka om jag kommer att vara nervös inför höfledsröntgen...... jag måste nog ställa bort den där gästsängen....


Kommentarer
Postat av: Mig

Luddis är 2 och ett halvt år och väger 4.9 kg..... vad har du för klump egentligen ;)

2008-02-01 @ 19:17:23
URL: http://mittsurr.blogg.se
Postat av: Jenny

Tjaba...
ASG... så han är lika vild och orädd som sina syskon alltså... ojojoj... vart månne detta sluta *ASG* Ni kommer komma hur långt som helst!!!

Snart skall jag upp på klubben och träffa två syskon...

Massa pussar på nosen från "gammel mamma"

2008-02-03 @ 10:33:52
URL: http://www.rottrobis.se
Postat av: L

Meeeeera bilder! Jag längtar jättemycket efter er alla, men det verkar dröja innan jag kommer upp.
Så jag behöver ögongodis som tröst!

2008-02-06 @ 18:32:01
Postat av: P

Okidoki "L", jag lovar att det kommer mera bilder!! snart får jag tillbaka min Nikon kamera, så då slipper jag den lilla pocket kameran... Miss u 2!

2008-02-06 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0