Tisdag den 18 nov 2008

Hundarna fick sig en ordentlig genomkörare i morse av mannen. De hann vara ute i skogen och springa innan han åkte till jobbet så Azlan och Roffe var trötta och nöjda hela förmiddagen. C säger att Roffe måste få hjälp med sin kropps hållning, att han springer som en stövare haa!!!

Tack!!! själv har jag haft en dålig dag, värken är förjävlig rent ut sagt. Har hunnit med ett läkar besök, doggsen fick hänga med. Ja inte in då utan de fick snällt sitta i bilen å vänta på matte.

Azlan ser att matte inte mår bra och kommer och lägger sitt mjuka stora huvud på min axel när jag sitter i fåtöljen. Han tittar mig rakt på mig med sina stora fina bruna kloka ögon.

*Älskar dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0