Dax för Uppdatering!!!

Oj, nu var det verkligen längesen jag skrev nåt här.

Vi har hunnit få tillökning i familjen och det tar sin lilla tid att vara 3 barnsmamma :-) men det är ju hur mysigt som helst med en liten bebis igen.

Hundarna har fått komma lite i andra hand, iaf de första veckorna sen Lucas föddes. Lucas har nu hunnit bli 2 månader och man börjar få tillbaka orken och energin att ta långa härliga promenader igen.

Roffe är inne i sin könsmognad. Det märks att det är lite mer rivalitet mellan Azlan o Roffe men i slutändan så är det Azlan som bestämmer. Även om Roffe gör så gott han kan för att försöka klättra på karriärsstegen..

Vi tränar nästan ingenting utan tar mest mysiga promenader. Häromdagen kom min kompis Karin förbi med sina 2 pudlar, Ludde och Sigge. Azlan fick stanna hemma medan vi tog en prommis med de andra. Roffe skötte sig kanon! Det blir ju inte så mkt miljöträning när man bor så här långt ute på landet. Men nu har jag bestämt att det ska bli lite mer av det.

Azlan brukar följa med mannen till jobbet, och där tar dom sig en å annan löptur runt milaspåret inne i stan. Jag och Roffe håller oss hemma o nöjer oss med att ta oss runt byn. Han matte klarar nog inte ens en löptur mellan 2 lyktstolpar just nu haha då kondisen inte är på topp.

Men det kommer väl.



Jag å Rolf ute på promenad!

Kommentarer
Postat av: Ludde & Sigge

Fast vi fick inte leka ju... Det ville vi!!!!

2008-11-15 @ 12:19:16
URL: http://sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0