Sitt

Ikväll har vi varit väldigt duktiga o övat väl på vår hemläxa. Dvs "sitt". Och tammetusan! nu kan han sitta på kommando haha!!
Som sagt, vi har ju mest tränat på "stå" av förklarliga skäl... nu gäller det bara att lära Roffe att verkligen hålla isär de två orden oxå.

Idag började vi dagen med en härlig morgonpromenad. Den var sååååå härlig att matte gick lite för långt. Så mitt ute på en åker va jag tvungen att stanna upp, fick plötsligt väldit mkt förvärkar och kände av fogarna.... och det var inte lite långt hem heller, och inte heller den härligaste terrängen att gå i med sammandragningar.....

Jag är inte alltid så smart jag! att jag inte lär mig att ta det lugnt!
I morgon blir det lugnare, då jag ska på terapibadet med mig själv. Hundarna får stanna hemma medan matte är på sjukgymnastik i varmt vatten.

Har precis kommit in med hundarna. Tog en kvällsprommis ut på åkern ner mot skogen. Chrille har hunnit cykla med Azlan, han hade sån otrolig energi efter middagen så jag trodde han skulle krypa ur skinnet. Under tiden tränade jag o Roffe på lite kontakt under vår lilla pinkprommis.

Lite kvällsfika till en gravidmamma o sen hopp i säng!
NattiZ


©Pia Norén

(Glöm inte att mina bilder är mina bilder)

Kommentarer
Postat av: Karin

Men ta hand om dig hörru! Fast det är lätt att komma för långt bort när man är ute i skogen med voffsingarna. Lycka till med övningen. Kanske kommer jag förbi en sväng i helgen så vi kan ta en prommis om du mår bra - eller den där turen till stan för miljöträning du var intresserad av. Vi får höras! Kram

2008-05-16 @ 09:27:42
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Nelly & Erika

Hoppas du får en skön stund i de varma badet med sjukgymnastik :D

Roffe kommer att bli en liten stjärna ska du se, han verkar så himla duktig ;)

Ta hand om dig och sköt om er!!!

Kram Erika och blöta pussar från Nelly

2008-05-16 @ 10:35:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0