bland ris å kottar

Har vi vandrat. Men tur att vi nu kommit in, för här verkar det blåsa upp till storm!

Lite bilder från morgonen...

image75
Kisspauser är mycket viktigt, det får man inte glömma bort, helst var 5:e meter ungefär.

image76
"Hallå, vänta på mig!!! jag springer inte lika fort som dig juh!!!"

image77
Hmm... jag sitter inte riktigt bra här.... varför ska matte trycka upp den där svarta saken i ansiktet på mig så fort jag ska vila mig lite..... ??

image78
"som bröder......"

Tog med mig kameran ut för att kanske lyckas ta några riktigt fina vårbilder... men det var inte det lättaste... så det blev inte bättre än så här...

Nu ska jag läsa lite i Allmänlydnadsboken o se vad vi skulle kunna tänkas träna på tills nästa gång... Kurs i morgonkväll igen. Chrille ska gå med Azlan, men jag ska följa med eftersom det blir jag som tränar hemma. Mitt bäcken är så instabilt just nu att jag inte törs riskera nåt.
Foglossning är inge kul.... Behövs så lite för att det ska skära som knivar.

I går kväll när vi satt å fika framför söndagsfilmen sa Chrille "det skulle vara rätt kul att börja tävla Azze i lydnad ändå.... men frågan är om jag har tid, för man vill ju att det ska gå bra oxå!"

Tid - är ju något man måste ta sig, eller hur. Jag får peppa honom lite extra så kanske han kommer igång!

Kommentarer
Postat av: Erika & Nelly

Fina bilder på grabbarna :D

Hoppas ditt bäcken blir bättre, låter inge kul :( Hoppas du håller dig på benen trotts värken :)

Önskar dig lycka till i peppningen av Chrille att börja träna Azlan för tävling i lydnad :D

Skickar en spark i aslet till Chrille att komma igång ;)

Ha det gott och sköt om er, lycka till med kommande kurser :D

Kram Erika, blöta pussar från Nelly

2008-05-05 @ 14:31:58
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika
Postat av: Pia m flock

Erika: haha ja en spark i arslet kan nog behövas haha!! roffe o azze pussar tillbaka!

2008-05-05 @ 14:51:49
URL: http://doedazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0