taggar ner

Valpkurs igår, vi gick igenom hundens skötsel å hälsa, o på planen tränade vi skvaller träning o inkallning i lina med störning. Roffe var jätteduktig...

Men det blev nog för mycket för mig då vi fick besöka förlossningen i natt igen. Denna gången fick jag en Bricanylspruta för att stoppa värkarna.... så nu är det viiiiila som gäller. På riktigt...

Chrille ska följa med på nästa kurstillfälle då vi ska ut i skogen o spåra o söka. Jag får nog helt enkelt gilla läget o sitta på en stubbe o se glad ut.... suck..

Å vi som ska gå en aktivitetskurs i höst, hoppas det blir efter mitten på september så kanske jag kan gå iaf....

Nä, nu måste man ju äta lite oxå!
Tjingeling!!!


(en vecka kvar till Internationella utställningen i Vännäs)

Kommentarer
Postat av: Nelly & Erika

Fy dig, nu måste du hålla dig i stillhet ;)

Vet hur kul det är med hundträning men det är inte värt det om den lilla ska komma så här tidigt :D

Ta hand om dig och hoppas du hittar en balans där du i alla fall kan få göra lite som att sitta på en stubbe utan att ni ska måsta åka in ;)

Håller tummarna för er!!!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:10:36
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika
Postat av: Anne-Lie

Hej på er...

Läste att bebisen ville komma ut... mamma måste hålla sig stilla!!! men hur lätt är det?? hoppas att det går bra i alla fall. Roffe växer förstås och blir bara snyggare och snyggare... Natus han väger över 50 kg nu och ligger på maxhöjden. Vi ska ha 1 års kalas den 27:e juni.. och röntgen usch vad jag är nervös för resultatet.. ha det så bra och ha en trevlig sommar. Mvh Anne-Lie i Sundsvall

2008-06-15 @ 17:35:07
URL: http://www.jezzieochnatus.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0