Smakar det så kostar det

Roffe är verkligen så duktig, ingen olycka i natt heller. Va ute vid 01 och vid kvart i 5. Hade tänkt gå ut där mitt emellan oxå, men eftersom det var så lugnt och tyst i hallen så sov jag vidare. Jag var så dödligt trött. Roffe ställer liksom in sin dygnsrytm efter Azlan så nätterna är så lugna. De ligger på samma täcke och sover.

Har inte köpt nån biabädd till nån av dom ännu. Azlan åt ju nämligen upp sin när han fick sitta i hundburen på polis stationen när mannen jobbade en eftermiddag, haha han gillade inte det där med polishundlivet! Så han åt upp sin säng i protest. Kan tänka mig husses min när han kom ner till burarna och bara såg en massa skumgummi där inne. Och burarna är inte små :-D Så sen dess har han fått vara utan.

Vi ska köpa nya biabäddar sen när Roffe vuxit till sig lite. Nu får de nöja sig med täcke och madrass.
Eller kanske en sån här skulle passa??
Ja sängen alltså. (även om den lilla hunden var söt som socker)
image51

Inte så billig!

Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

vad är det för raser ?

2008-02-21 @ 07:19:05
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

Nej nej nu missuppfattade du, jag undrade vilken ras dina hundar hade inte hunden på fotöljen :D

2008-02-21 @ 07:39:28
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

men det fick jag svar på med :P

2008-02-21 @ 07:39:47
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0