ingen träning här inte

Har nog sällan känt mig så sjuk nångång. Hade ingen som helst aning att en mänsklig varelse kunde producera såna mängder snor.

Och jag har till och med fått gurgla halsen med smärtstillande gurgelvatten.
 (jo visst finns det, mannen fick det av farbror doktorn när han hade halsfluss..... staaaaaaaaackaaaaaaaaarn.)

Så inte har det blivit nån träning här inte.... har knappt ens orkat ta mig ut å rasta dom stackars varelserna.

Jag tackar gud att vi bor som vi gör. Ibland är det såååå skönt att bara kunna släppa ut dem.

Nu ska jag gå o väcka M, lilleman är redan hos farmor. Mannen har åkt till jobbet. Sen ska jag bädda ner mig i soffan med näsdukar o alvedon.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Erika och Nelly

Krya på dig! Hoppas du snart känner dig bättre, var förkyld och hade feber förra helgen men det gick fort över som tur var :D
Trevlig helg trotts snorfabriken ;)
Kram kram

2008-04-04 @ 18:54:22
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0