Bis 2 å en matte rörd till tårar!!!!

Utställningen gick ju över förväntan.

HP, BIR och slutligen BIS 2

Vi skickar en stor kram av tacksamhet till vår kära uppfödare Jenny Mähler och hennes man Henrik. Jenny ställde Roffe och hon gjorde ett mycket bra jobb. Det märks att hon kan det hon gör.

Jag kände verkligen att det här var precis vad jag behövde, jag har kämpat med min värk som varit värre än nånsin nu ett par veckor. Och min motivation med träning o hundar har verkligen inte varit på topp. Men nu är jag mer peppad än nånsin o jag har - trots att jag hade så ont att jag knappt tog mig ur sängen i morse - kört lite inneträning idag. 

Här har det halvregnat och vi har inte sått nån gräsmatta ännu så det är ingen fröjder syn när man tittar ut på vår lilla tomt på sina dryga 6000kvm... och ingen fröjder tanke att släppa ut hundarna lös på tomten heller.

Däremot har vi tagit en härlig för och eftermiddags promenad idag. På förmiddagen gick vi inåt byn och blev på hemvägen inbjudna på söndagsfika hos några som bor här.

Vem tackar inte ja till lite blåbärspaj och vaniljvisp???? :-D
Lite pinsamt bara att Roffe "filade" till hörnen en aning på deras bro....... men det gjorde ingenting sa dom. Vi får gå dit med en blomkvast som kompensation eller nåt... kanske en flarra vin *ler*.

Håller iaf på att ladda batteriet på kameran så jag kan lägga ut lite bilder på min snygging.

Vi sitter i soffan med lite chips o dip, har laddat en film, och voffarna ligger på var sin sida om oss med varsitt ben och tuggar o smaskar.

Ha en trevlig kväll alla ni som läser!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria, Boaz, Lexxus & Dhemi

Väntar med spänning på bilder på snygg-Roffe! :P

2008-04-27 @ 21:36:28
URL: http://www.boazbaron.com
Postat av: Vera

Stora grattiskramen såklart! Ser fram emot Valborgsveckan i Övik...ta med träningskläder och träningshumör! ;)
Diva är helt slut. Det är jobbigt att vara med "mormor" å "morfar" hihihi. Synd att det gick som det gick på utställningen, men bättre lycka för oss nästa gång. Natti

2008-04-27 @ 22:22:34
URL: http://ninjathegirl.blogg.se
Postat av: Erika & Nelly

Grattis än en gång till de fina resultaten i ringen :D
Hoppas inte värken tar kol på dig och att det känns lite bättre redan imorgon :)
Kram Erika och blöta pussar från Nelly

2008-04-27 @ 23:00:40
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika
Postat av: Piiiiz mammablogg

vad gulliga ni är allihopa =)
Maria: bilder kommer :-)
Vera: japp laddar gärnet här!!!
Erika: tack!! och tack för omtanken :-)

2008-04-27 @ 23:12:27
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Monika o Aslan

Hej på er!!
Ja jag var på utställningen, det var jag med det krulliga håret =)du skulle ha kommit fram det hade bara varit roligt!! jag är inte så farlig som jag ser ut =) =) =)
Nu när jag kollade på korten på Roffe så kände jag igen han från utställningen, vi stod och beundrade han när han var inne i ringen, sån sötnos!!!
Grattis till den fina placeringen!!!!
Eran Azlan är verkligen en riktig skönhet!
Ha det så bra!
Mvh Monika o Aslan

2008-04-28 @ 19:43:15
URL: http://aslan.dinstudio.se
Postat av: Maria & Falco

Ett jätte stort Grattis!

2008-04-28 @ 20:25:41
URL: http://www.falco.blogg.se
Postat av: Anne-lie

Hejsan och grattis till det jättefina resultatet i Ö-vik. Jag kunde inte se mig mätt på Roffe han är så underbart vacker. Men så har han en väldigt vacker mamma också.. Vi tävlade med Natus i Juniorklassen och han blev 2:a med 1:a i kvalite. Han behöver växa i allt sitt skinn..hihi.Jenny säger att han är en mini Bosse och han blir nog ungefär lika stor. Vi kanske ses i helgen då ska vi både till Härnösand och Timrå. Mvh Anne-Lie

2008-04-28 @ 20:40:46
URL: http://www.jezzieochnatus.dinstudio.se
Postat av: Karin

Grattis säger jag med men kan du förtydliga för en oinvigd... Vad betyder dom där bokstäverna?? BIS tror jag är Best in show??? men de andra?

2008-04-29 @ 17:07:29
URL: http://sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0